  • 1. Data: 2002-12-02 14:56:16
    Temat: VAT na materialy i uslugi budowlane
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Mam pytanie, wlasnie postanowilem kupic mieszkanie i zastanawiam sie jaka
    jest w tej chwili stawka VAT, 22%?
    Od kiedy mamy wrocic do stawki 7% i jak to sie moze przelozyc na koszty
    budowy mieszkania?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2002-12-03 07:31:10
    Temat: Re: VAT na materialy i uslugi budowlane
    Od: "Lukasz Kalinski" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    jak na razie mozesz spac spokojnie - ostatnia nowela do ust o VAT -
    konkretnie art. 51 ust1 pkt2 przedluza do 31.12.2003 stosowanie 7% stawki
    VAT na materialy i uslugi budowlane oraz na sprzedaz obiektow budownictwa
    mieszkalnego.

    Pozdrawiam
    Lukasz