  • 1. Data: 2002-06-25 09:42:23
    Temat: VAT niescislosc w ustwie
    Od: "Darek" <f...@w...pl>

    Szanowni koledzy czy ktos z Was jest na VAT-cie ew. obrot roczny wskazywalby
    ze musialby byc ale ta grupa uslug jest zwolniona.
    Ja zajmuje sie uslugami filmowanie wesel i innych uroczystosci i mam
    nastepujacy problem

    Chodzi mi o to ze mieszkam na styku pracy 3 Urzedow Skarbowych i co urzad to
    inna interpretacja ustawy i podmiotow zwolnionych. "Produkcja filmow i
    nagran wideo" ( EKD 9211 ) cala ta grupa jest zwolniona z VAT za wyjatkiem
    uslug cyt. " zwiazanych z taśmami wideo, produkcja filmow reklamowych i
    promocyjnych " Przeciez to sie kupy nie trzyma bo produkcja nagran wideo
    odbywa sie tylko na tasmach wideo, wiec jak szersze pojecie jakim jest EKD
    9211 moze byc w calosci niemal anulowane przez jedno wyrazenie typu "
    zwiazanych z tasmami wideo " Jak to jest u was moze ktos mial podobny
    problem, a moze gdzie zwrocic sie o poprawke w ustwie ew. wyjasnienie . Moze
    Ministerstwo Finansow , Rzecznik Praw Obywatelskich czy jeszczcze ktos inny.
    Moj Urzad Skarbowy interpretuje akurat ze mam dzilalnosc zwiazana z tasmami
    wideo wiec musze placic VAT natomiast sasiedni akurat odwrotnie interpretuje
    ta ustawe. A byc moze takie filmowanie wesel powinno byc sklasyfikowane pod
    innym nr EKD i wtedy jest wylaczone z VAT

    --
    z pozdrowieniem

    Darek f...@w...pl

    mobile 603 847 247
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 2. Data: 2002-06-25 14:18:10
    Temat: Re: VAT niescislosc w ustwie
    Od: "Piotr Stróżyna" <p...@s...com.pl>

    Zwroc sie na pismie do GUS, przedstaw wyczerpujaca problem i predmiot swojej
    dzialanosci. Musza Ci odpowiedziec podajac klasyfikacje. Potem majac te
    klasyfkacje wystap do US w trybie art. 4 par. 4 Ordynacji, aby Ci
    potwierdzili stawke VAT i mozesz spac spokojnie.

    --
    Piotr Stróżyna

  • 3. Data: 2002-07-09 07:22:11
    Od: "Cezary Jakimik" <cezary.jakimik|@labijakauto.com.pl>

    witam
    a moze kup kamere cyfrowa i nie masz problemu z nosnikiem :)
    pozdr