  • 1. Data: 2002-06-25 09:19:47
    Temat: [pilne!!!] Kopie faktur
    Od: Michał Stoma <m...@i...net.pl>

    Witam!
    Jest to mój pierwszy post tutaj, mam nadzieję, że dobrze trafiłem z
    pytaniem.

    Moje pytanie: czy kontrahent, dla którego wystawiłem fakturę za materiały i
    usługę, ma prawo żądać ode mnie przedstawienia kopii dokumentujących moje
    zakupy tychże materiałów? Jeśli tak, to na podstawie jakich przepisów?

    Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał Stoma
    m...@i...net.pl Registered Linux User #223200

  • 2. Data: 2002-06-25 09:46:03
    Temat: Re: [pilne!!!] Kopie faktur
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Stoma" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    t.pl...
> [...]
    > usługę, ma prawo żądać ode mnie przedstawienia kopii dokumentujących moje
    > zakupy tychże materiałów? Jeśli tak, to na podstawie jakich przepisów?

    Umowy pisemnej lub ustnej z tymze kontrahentem.

    Karol

  • 3. Data: 2002-06-25 09:56:19
    Od: Michał Stoma <m...@i...net.pl>

    I oto dnia Tue, 25 Jun 2002 11:46:03 +0200, Karol napisał(a):

    [...]

    > Umowy pisemnej lub ustnej z tymze kontrahentem.

    Nie bardzo rozumiem. Umowy na udostępnienie przeze mnie moich faktur?

    > Karol

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2002-06-25 10:04:40
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

> [...]

    > usługę, ma prawo żądać ode mnie przedstawienia kopii dokumentujących moje
    > zakupy tychże materiałów? Jeśli tak, to na podstawie jakich przepisów?

    Żadać może, ale nie masz obowiązku mu pokazywać. To Twoja tajemnica, gdzie i
    za ile się zaopatrujesz. Jest spora szansa, że jak mu pokażesz fakturę, to
    następnym razem pójdzie do Twojego dostawcy - po co ma opłacać jeszcze
    jednego pośrednika ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-06-25 10:06:42
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Stoma" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    t.pl...
    > I oto dnia Tue, 25 Jun 2002 11:46:03 +0200, Karol napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Nie bardzo rozumiem. Umowy na udostępnienie przeze mnie moich faktur?

    Przeciez o to sie pytales. Jezeli warunkiem kontraktu bedzie np. zapis, ze
    zwracaja Ci za materialy tyle ile na nie wydales, to musza miec jakas
    kontrole. Ale jezeli tak sie nie umawialiscie to Kazien Ci juz odpowiedzial.

    Karol

  • 7. Data: 2002-06-25 10:19:50
    Od: Michał Stoma <m...@i...net.pl>

    I oto dnia Tue, 25 Jun 2002 12:06:42 +0200, Karol napisał(a):

    [...]

> [...]
    > kontrole. Ale jezeli tak sie nie umawialiscie to Kazien Ci juz odpowiedzial.

    Ok, teraz wszystko jasne. Dzięki serdeczne!

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2002-06-25 10:19:50
    Od: Michał Stoma <m...@i...net.pl>

    I oto dnia Tue, 25 Jun 2002 12:04:40 +0200, Kaizen napisał(a):

    [...]

> [...]
    > za ile się zaopatrujesz. Jest spora szansa, że jak mu pokażesz fakturę, to
    > następnym razem pójdzie do Twojego dostawcy - po co ma opłacać jeszcze

    I wszystko jasne! Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc :-)

    Pozdrawiam,