  • 1. Data: 2006-12-05 15:19:24
    Temat: VAT, przejście na kwartalne rozliczenia
    Od: t <r...@o...pl>

    Złożyłem dziś VAT-R, zaznaczyłem w C.1.32 pkt 1(podatnik wybiera
    rozliczenie kwartalne)
    i w C.2.36. pkt 2(VAT-7K). W C.2.37 podałem 1/2007.
    Wszytsko byłoby pięknie gdyby nie C.1.33 - tam jest jakiś dziwny
    opis(powtórzony w pola wyżej,
    odnośnie rezygnacji z metody kasowej) - i nie da się podać kwartału
    rozpoczęcia rozliczenia kwartalnego.

    Nie przejmowałbym się tym gdyby nie to że w US też nie za bardzo wiedzieli
    czemu tak jest
    i polecili upewnić mi się że na pewno dobrze zaznaczyłem i ze np nie
    wybrałem nieświadomie kasowej
    (nie wiem jakim cudem ale może gdzies jest jakaś instrukcja ministra że
    tam też chodzi o metodę kasową
    a nie kwartalną? W rozporzadzeniu jest tylko wzór deklaracji i ani słowa
    opisu) :)

    Jakbym wiedział że z głupim VAT-R jest jajko to bym napisał odręcznie
    zawiadomienie o wybraniu
    rozliczeń kwartalnych i już.
    No i jak zwykle grupa jest ostatnim miejscem ratunku - czy zaznaczajac tak
    jak zaznaczyłem wybrałem
    rozliczenia kwartalne niekasowe od pierwszego kwartału 2007.

    W styczniu przy składaniu papierów spytam się jak mnie zarejestrowali,będą
    jaja jak zrobią ze mnie kasiarza ;)

    pozdrawiam