  • 1. Data: 2003-09-11 21:01:31
    Temat: VAT w budownictwie
    Od: "deal" <d...@p...fm>

    Witam!

    Czy moze mnie ktos oswiecic jak wyglada sprawa zmiany stawek VAT w
    budownictwie, zwiazana z wejsciem do UE?
    Kiedy wzrosnie VAT na materialy, od stycznia 2004, czy od maja 2004?
    Czy podatek od sprzedazy nowych mieszkan rowniez wzrosnie?

    pozdrawiam i dzieki,

  • 2. Data: 2003-09-12 06:26:47
    Temat: Re: VAT w budownictwie
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "deal" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kiedy wzrosnie VAT na materialy, od stycznia 2004, czy od maja 2004?
    > Czy podatek od sprzedazy nowych mieszkan rowniez wzrosnie?
    Dobre pytania ale myśle że odpowiedzi na nie dziś nikt nie ma to są zmiany
    które mają byc a ponieważ nie ma nigdzie jeszcze zmian w ustawach nie ma,
    wiec odpowiedz moze być na zasadzie przewidywań .
    Wiola