  • 1. Data: 2004-06-11 00:31:36
    Temat: VAT za internet
    Od: "Bert" <b...@i...pl>

    Witam Grupowiczow !
    Zastanawia mnie taka kwestia:
    Jesli nie jestem platnikiem Vatu, mam DG na emeryta i rozliczam sie do US na
    ryczlt 8,5% to jak to jest z Vatem.
    Czy kupujac lacze od TPSY musze podpisac umowe na firme i placic VAT, jesli
    chce to dalej sprzedac w sieci i na tym zarobic??
    Bo Vatowcy moga sobie go pozniej odliczyc pod koniec roku.
    A skoro ja nie place Vatu to czy moge podpisac umowe z TP jako osoba
    prywatna i placic rachunek za tel i lacze bez Vatu, skoro i tak rozliczam
    sie z przychodu ewidencjowanego a nie z kosztow poniesionych.
    Czy jednak to bedzie traktowane jako wyludzenie podatku VAT??
    Prosze o jasna i szczera odp.
    Z gory dziekuje
    Pozdrawiam
    Bartek