  • 1. Data: 2004-06-11 06:14:45
    Temat: vat za paliwo
    Od: "jedrek" <j...@p...bg.univ.gda.pl>

    Sytuacja:
    vat za paliwo od samochodu z kratką, faktura z końca kwietnia dostarczona do
    firmy w maju, czy moge odliczyc vat na starych zasadach (tzn w deklaracj za
    mies. maj??).
    W poprzednich miesiacach mogłem odliczac, od maja faktur za zakup paliwa do
    tego samochodu juz nie odliczam.
    Z góry dziekuje za odpowiedz

    jedrek

  • 2. Data: 2004-06-20 13:50:59
    Temat: Re: vat za paliwo
    Od: "jurek" <j...@w...pl>

> [...]
    > mies. maj??).
    > W poprzednich miesiacach mogłem odliczac, od maja faktur za zakup paliwa do

    w przepisach się nic nie zmieniło - możesz odliczyć z miesięcznym opóźnieniem
    wg zasad z kwietnia

  • 3. Data: 2004-06-21 06:57:06
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 6/20/2004 3:50 PM, Użytkownik jurek napisał:

    > w przepisach się nic nie zmieniło - możesz odliczyć z miesięcznym opóźnieniem
    > wg zasad z kwietnia

    Nie sądzę, żeby to było możliwe. Prawo do odliczenia powstało w miesiącu
    (wpływu faktury tj. w maju) w którym nie było już możliwości odliczenia.

    --
    /sl

  • 4. Data: 2004-06-22 06:37:47
    Od: "jedrek" <j...@p...bg.univ.gda.pl>

    Użytkownik "/sl" <w...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Nie sądzę, żeby to było możliwe. Prawo do odliczenia powstało w miesiącu
    > (wpływu faktury tj. w maju) w którym nie było już możliwości odliczenia.
    >
    > --
    > /sl
    Wczoraj bylem na szkoleniu prowadzonym przez oblatana babke z US i na
    wstepie (nie pytana) od razu zaznaczyla, że tego vatu juz odliczyc nie
    można. I tak jeszcze wysle pisemne zapytanie do US, a w razie pozytwynej
    odpowiedzi zrobie korekte deklaracji. Ale tak naprawde to nie ma na to
    szans.
    dzieki za odpowiedzi

    jedrek