  • 1. Data: 2005-04-17 11:16:01
    Temat: VAT za najem w Polsce osobie z UE
    Od: "Lupus" <j...@n...pl>

    Jaką stawkę VAT powinna zawierać faktura (czy w ogóle powinien być VAT) za
    usługę najmu nieruchomości firmie zagranicznej (z UE) przez firmę polską?
    Pozdrawiam
    Lupus

  • 2. Data: 2005-04-18 08:43:07
    Temat: Re: VAT za najem w Polsce osobie z UE
    Od: "my way" <no way@no way.pl>

    Użytkownik "Lupus" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > usługę najmu nieruchomości firmie zagranicznej (z UE) przez firmę polską?

    jeżeli jest to nieruchomośc połozona w Polsce powinien być vat 22%
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-04-18 13:40:39
    Od: "Lupus" <j...@n...pl>

    > jeżeli jest to nieruchomości położona w Polsce powinien być VAT 22%
    I też mi się tak wydaje. Ale zmyliła mnie sytuacja gdy drukarnia za
    wydrukowanie, na terenie Polski, ulotek reklamowych z powierzonego przez
    firmę z UE materiału wystawia fakturę ze stawką nie 22% a 0%. Podobno z
    VAT'u firma z UE rozlicza się u siebie :( ja tego nie rozumiem. Piękne jest
    ta wewnątrzwspólnotowa działalność, nie ma co...
    Pozdrawiam
    Lupus

  • 4. Data: 2005-04-18 14:12:08
    Od: "my way" <no way@no way.pl>

> [...]
    > wydrukowanie, na terenie Polski, ulotek reklamowych z powierzonego przez
    > firmę z UE materiału wystawia fakturę ze stawką nie 22% a 0%. Podobno z

    to jest zupełnie inny rodzaj usług
    no i jest parę obwarowań by nie trzeba zastosować 22%
    a stawka na pewno nie 0%, tylko "nie podlega" ( niby bez różnicy, ale
    jednak)

    :( ja tego nie rozumiem. Piękne jest
    > ta wewnątrzwspólnotowa działalność, nie ma co...

    no cóż...
    > Pozdrawiam
    > Lupus
    pozdrawiam również