  • 1. Data: 2006-04-06 20:10:50
    Temat: VAT za transport na fakturze wewnętrznej WNT
    Od: "Pawel" <a...@p...pl>

    Witam
    Pytanie w sprawie faktury wewnętrznej WNT:
    Mam towar kupiony w EU, opodatkowany vatem 7% i osobną pozycję "transport"
    na fakturze od kontrahenta.
    Transport wykonywany przez tamtejszą pocztę..
    Czy na fakturze wewnętrznej WNT mogę transport wykazać również z vatem 7%,
    tak jak cały towar?
    Teoretycznie vat jest już wliczony w cenę transportu i zapłacony w kraju
    kontrahenta, więc wygląda to na podwójne opodatkowanie, ale u nas do
    podstawy opodatkowania nalezy doliczyć wszystkie zapłacone koszty
    (transport, cła, itp.)
    Czy muszę jednak za usługę transportową płacić 22% VAT, a za towar 7%?

    Paweł