  • 1. Data: 2004-06-09 08:35:55
    Temat: VAT7 a zakup srodka trwalego
    Od: "Marycha" <a...@a...net.pl>

    Witam serdecznie,
    Czy przy zakupie np. samochodu, naczepy, no czegokolwiek co mozna wciagnac
    na srodek trwaly w firmie, nalezy bezwzglednie ujac taki zakup w pozycji
    41/42 deklaracji vat7 (nabycie towarow (...) zaliczanychh do s.trw.) ? I czy
    to nie ma konsekwencji takich, ze US ma cos tam z tego vatu od tegoz srodka
    zwracac ? No bo wowczas to chyba przy okazji sprawdziliby ewidencje vatowe
    ywdaje sie.
    zdrowia zycze..cos cienko z nim ostatnio
    Marycha()

  • 2. Data: 2004-06-11 15:03:09
    Temat: Re: VAT7 a zakup srodka trwalego
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marycha" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ywdaje sie.
    > zdrowia zycze..cos cienko z nim ostatnio

    Wydaje mi sie, ze pozycja 41 jest tak naprawdę dla podatnika, ponieważ jeśli
    zakupił środek trwały to bezwzględu z jakimi stawkami sprzedaje swoje
    towary/usługi może odzyskać ten vat

    Agata

  • 3. Data: 2004-06-16 13:43:58
    Od: Radek Plachta <r...@U...plusnet.pl>

    VAT normalnie odliczasz, a US ma chyba prikaz sprawdzenia czego
    dotyczyły te zakupy.
    Ja na początku otrzymałem wezwanie o przesłanie uwierzytelnionych kopii
    faktur dotyczących tych zakupów, później wystarczyło dołączenie do
    deklaracji informacji o tych zakupach.

    Pozdrawiam
    R.

    --