  • 1. Data: 2004-06-09 05:32:11
    Temat: Stawki VAT na uslugi - lista
    Od: "Marcin Jurczuk" <s...@U...stars.eu.org>

    Witam.
    Czy gdzies na sieci mozna znalesc liste uslug z ich stawkami VAT ?
    Chodzi mi glownie od dzial 72.x PKD (uslugi zwiazane z informatyka)..

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-09 05:38:50
    Temat: Re: Stawki VAT na uslugi - lista
    Od: LadyRoot <l...@c...pl>

    Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:
    > Witam.
    > Czy gdzies na sieci mozna znalesc liste uslug z ich stawkami VAT ?
    > Chodzi mi glownie od dzial 72.x PKD (uslugi zwiazane z informatyka)..

    ja mam zaznaczone we wniosku wszystkie z działu 72. i płacę 22%, inaczej
    ktoś się zaraz przyczepi - ale to działalność z oprogramowaniem i
    internetem. Same usługi np. serwis - nie mam pojęcia ile by było, ale
    jak asz więcej zaznaczone, to płać 22%.

    --
    LadyRoot
    -----------------------

  • 3. Data: 2004-06-09 05:42:28
    Od: "Marcin Jurczuk" <s...@U...stars.eu.org>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ktoś się zaraz przyczepi - ale to działalność z oprogramowaniem i
    > internetem. Same usługi np. serwis - nie mam pojęcia ile by było, ale
    Mam klepniete cale drzewo 72.x - i chodzi mi o to.
    Mam i 64.20.C - transmisja danych i tutaj juz klaniaja sie ostatnie
    potworki sejmu..
    Czyli stawka jest 22 %. a nie jakies 0 czy zwolniony :) ?

  • 4. Data: 2004-06-09 10:41:28
    Od: LadyRoot <l...@c...pl>

> [...]

    > potworki sejmu..
    > Czyli stawka jest 22 %. a nie jakies 0 czy zwolniony :) ?
    obawiam się że 22...

    --
    LadyRoot