  • 1. Data: 2004-10-26 09:17:26
    Temat: Vat-7 pole 57
    Od: "Siwy Bober" <Siwy.Bober@_bez _tego_.wp.pl>

    Czesc,
    mam do Was pytanie. Jestem wspolnikiem w spolce cywilnej KPiR na zasadach
    ogolnych. Korzystam z samochodu prywatnego, ktorego paliwo bylo rozliczane w
    kwotach brutto, wiec faktury nie byly rejestrowane w zakupach VAT. W KPiR
    faktury za paliwo byly ksiegowane grupowo jako "koszty samochodu prywatnego
    dla celow dzialalnosci gosp." dowodem wew. wg kilometrowki. Czy w zwiazku z
    polem 57 na delkaracji VAT-7 musze je wprowadzac do ewidencji VAT? Czy
    wystarczy wpisać kwotę VAT pochodzaca z dow. wew.? Czy musze w pole 57
    wpisywac cos? Co mi grozi jak nie wpisywalem dotychczas ;) ?

    Dzieki za odpowiedz
    Siwy Bober

  • 2. Data: 2004-10-28 07:04:56
    Temat: Re: Vat-7 pole 57
    Od: "Bea" <b...@g...pl>

    Rozne sa szkoly. Jedni twierdza za wpisywac inni ze nie.
    W okolicach maja byla tez dyskusja na forum.
    Wiekszosc jednak twierdzi ze wpisywac - w moim US tez tak twierdza, ja
    wpisuje.

    A czy cos grozi jak nie wpiszesz - licho wie. Pewnie jak zwykle zalezy od
    kontrolera - ale bardzo grozne to nie moze byc, bo "nie uszczuplasz"
    naleznosci do budzetu.

    Pozdrawiam!

    Bea

  • 3. Data: 2004-10-29 13:07:33
    Od: "Siwy Bober" <Siwy.Bober@_bez _tego_.wp.pl>

> [...]
    >
    > A czy cos grozi jak nie wpiszesz - licho wie. Pewnie jak zwykle zalezy od
    > kontrolera - ale bardzo grozne to nie moze byc, bo "nie uszczuplasz"

    Dzieki za odpowiedz - co prawda nie do konca rozwialo to moje watpliwosci
    :-/ czy ktos jeszcze ma jakies doswiadczenia??
    Siwy Bober