  • 1. Data: 2011-05-22 14:17:35
    Temat: Vat niepodlegający odliczeniu - pytanie techniczne
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    KPiR + Vat
    Mam auto z kratką od którego nie przysługuje odliczenie vat od paliwa.
    Wiem, że w KPiR księguję taką fakturę w kwocie brutto ,
    natomiast jak wygląda to w rejestrach VAT i deklaracji VAT 7?
    Nie wpisuję wogóle? wpisuję w jakieś specjalne rubryki? (kiedyś chyba na
    deklaracji była specjalna rubryka, ale teraz jakoś nie mogę jej odnaleźć)
    dzięki za pomoc
    Arek