  • 1. Data: 2002-10-03 11:47:00
    Temat: Vice w sp. z o.o. a odpowiedzialnosc
    Od: "sudan" <s...@p...pl>

    Czlonek zarzadu sp. z o.o. wyszedl ze spolki na dwa miesiace przed jej
    padnieciem.
    Czy odpowiada za nieoplacone skladki ZUS za ostatni miesiac ?
    W koncu pracownicy byli przyjmowani za jego kadencji ?

    Daniel

  • 2. Data: 2002-10-03 15:16:59
    Temat: Re: Vice w sp. z o.o. a odpowiedzialnosc
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Oct 2002, sudan wrote:

    >+ Czlonek zarzadu sp. z o.o. wyszedl ze spolki na dwa miesiace przed jej
    >+ padnieciem.

    Pomijając kwestię że nie wiem co z odpowiedzialnością
    to pozwolę się upomnieć o uszczegółowienie:
    *ze spółki*
    czy
    *z zarządu* ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-10-07 07:23:24
    Od: "sudan" <s...@p...pl>

    > Pomijając kwestię że nie wiem co z odpowiedzialnością
    > to pozwolę się upomnieć o uszczegółowienie:
> [...]

    Z zarządu oczywiscie.

    s...@p...pl