  • 1. Data: 2003-02-04 12:42:42
    Temat: W ktorym miesiacu ksiegowac odsetki z kotna firmowego?
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    W ktorym miesiacu powinienem wpisac do KPiR (jako 'przychod inny')
    odsetki z konta firmowego?

    Odsetki - generowane sa na koncie na koniec miesiąca,
    więc zasadniczo myslalem, ze wpisuje sie je do KPiR na koniec miesiaca,
    ale na wydruku "Potwierdzenie wykonania operacji uznaniowej"
    jest napisane tak:
    data operacji: 31-01-2003
    data księgowania: 01-02-2003.

    Oczywiscie wiem, ze nie jest to podpowiedz dla mnie kiedy mam księgowac :-)
    tylko data ksiegowania tego przez bank w ksiegowosci banku,
    ale moze to ma jakis wplyw na miesiac, w ktorym ja to powinieniem ksiegowac?

    Norlmalnie wszelkie swoje przychodzy ksieguje memoriałowo,
    zgodnie z datą wystawnienia faktury (wydatki zresztą też,
    bo nie mam żadnych takich, któte rodzą komplikacje na tym polu,
    tzn. wydatki chyba kasowo, ale to są te same daty, więc nie mam dylemtu ;-).

    Dzieki!

    Latet