  • 1. Data: 2003-02-04 12:18:58
    Temat: Co się dzieje z nowym płatnikiem ?
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Z wielkim trudem ściągnąłem najnowszego płatnika. Niestety próba
    uruchomienia Setup.exe nie powiodła się - Błąd : Aplikacja nie została
    właściwie zainicjowana.

    Ściągnięty plik miał 9 898 728 bajtów czyli ciut więcej niż podają na
    stronie ZUSu.
    Sprawdziłem antywirusem - wirusów brak.
    Dzisiaj się dowiedziałem, że koleżanka , która ściągała go wczoraj wieczorem
    miała ten sam objaw.
    Ściągnąłem go dzisiaj ponownie. Tym razem po uruchomieniu ukazało się
    inne okienko : Wystąpił problem z aplikacją Płatnik i zostanie ona
    zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.

    Czy Wam się udało zainstalować tego nowego płatnika ? Ile bajtów miał plik
    Setup.exe ?
    Czy można ściągnąć go z innej strony niż ZUS ?

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl
    NOWA PŁYTA - "Rainbow Of The Universe"

  • 2. Data: 2003-02-04 12:31:58
    Temat: Re: Co się dzieje z nowym płatnikiem ?
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Nie wolno ściągać za pomocą akceleratorów ściągania np. FlashGet, Download
    Accelerator itp. Koniecznie za pomocą przeglądarki MSIE - wtedy działa.

    Z.K.

  • 3. Data: 2003-02-04 12:36:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Zygmunt Kałuża napisał:
    > Nie wolno ściągać za pomocą akceleratorów ściągania np. FlashGet, Download
    > Accelerator itp. Koniecznie za pomocą przeglądarki MSIE - wtedy działa.

    Taaa.. MISIE , ał!tluk.. odpowiedzi nad cytatami, niewycinane
    sygnaturki, cytaty na dwa screeny, trzymanie netykiety tam gdzie słońce
    nie dochodzi...
    Jak to sie wszytko ze soba wiąże.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-02-04 12:39:05
    Temat: Re: Re: Co się dzieje z nowym płatnikiem ?
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Tue, 4 Feb 2003 13:31:58 +0100, "Zygmunt Kałuża"
    <e...@h...pl> wrote:

    >Nie wolno ściągać za pomocą akceleratorów ściągania np. FlashGet, Download
    >Accelerator itp. Koniecznie za pomocą przeglądarki MSIE - wtedy działa.

    A z netszkapą nie zadziała?
    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2003-02-04 15:00:00
    Od: "Ryszard Grzęda" <g...@n...pl>

> [...]
    > stronie ZUSu.
    > Sprawdziłem antywirusem - wirusów brak.
    > Dzisiaj się dowiedziałem, że koleżanka , która ściągała go wczoraj

    Witam
    Sciągnąłem wczoraj bez problemu, długość pliku tak ja podaje ZUS, instalacja
    OK

    --
    Pozdrowienia
    Rysiek Grzęda

  • 6. Data: 2003-02-04 17:42:23
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Zygmunt Kałuża napisał:

    >Nie wolno ściągać za pomocą akceleratorów ściągania np. FlashGet, Download
    >Accelerator itp. Koniecznie za pomocą przeglądarki MSIE - wtedy działa.

    Niekoniecznie. U mnie działa, choć Misia na oczy nie widziała :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 7. Data: 2003-02-04 20:26:41
    Od: "MSN Krzysztof" <k...@m...com>

    > Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Ściagałem dwa razy misiem i niestety niedociągła tzn objawy jak opisane,
    sciagnałem Netszkapa i było Ok za pierwszym razem, chyba raczej przeciązenie
    serwerów.
    Pozdr.

  • 8. Data: 2003-02-04 22:09:39
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Niekoniecznie. U mnie działa, choć Misia na oczy nie widziała :-)

    Nie o to idzie, którą przeglądarką - byle nie wielowątkowo (czyli w jednym

    awałku a nie w kilku ciagniętych naraz i potem "sklejanych" przez wspomniane

    wcześniej akceleratory).

    MartaW

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2003-02-05 10:07:39
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Sciągnąłem wczoraj bez problemu, długość pliku tak ja podaje ZUS,
    instalacja

    hehehe serwer ZUS nie wytrzymal

    HTTP Error 403

    403.9 Access Forbidden: Too many users are connected

    This error can be caused if the Web server is busy and cannot process your
    request due to heavy traffic. Please try to connect
    again later.

    Please contact the Web server's administrator if the problem persists.