eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWDT a korekta › WDT a korekta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.provider.pl!not-for-mail
    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: WDT a korekta
    Date: Mon, 17 May 2004 09:45:10 +0000 (UTC)
    Organization: Dolina Muminków
    Lines: 6
    Sender: Administrator <r...@p...provider.pl>
    Message-ID: <c8a1j6$b10$2@phone.provider.pl>
    NNTP-Posting-Host: phone.provider.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: phone.provider.pl 1084787110 11296 212.244.130.2 (17 May 2004 09:45:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...provider.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 May 2004 09:45:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.6.2-20030910 ("Pabbay") (UNIX) (Linux/2.4.25-grsec (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:114404
    [ ukryj nagłówki ]

    W jaki sposób przyjąć zwrot sprzętu sprzedanego do UE? W kraju wystawiłbym
    fakturę korygującą, wysłał za potwierdzeniem odbioru i spałbym spokojnie.
    A co w przypadku zwrotu z UE? Też korektę? Jak zmusić klienta do odesłania
    jej? Czy jest coś takiego jak 'międzynarodowe' potwierdzenie odbioru?

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1