  • 1. Data: 2004-10-14 11:18:47
    Temat: WNT a brak "unijnego" NIPu sprzedawcy?
    Od: "trk" <s...@m...pl>

    Witam

    nie bijcie - ja z kolejnym problemem:

    ściągnąłem jakiś towar z niemiec
    będę go dalej odsprzedawał
    ja, jako firma (jak to dumnie brzmi ;)
    jestem czynnym podatnikiem VAT UE

    w czym problem:
    na niemieckim "rechnungu" wystawionym mi przez sprzedawcę
    nie ma niemieckiego "unijnego" NIPu - jest tylko NIP "wewnątrzniemiecki"

    mea culpa:
    wcześniej nie dopytałem, za późno zauważyłem brak
    jak dzwoniłem do sprzedawcy, to mówią, że tego "unijnego" nie mają

    jak rozliczyć tak udokumnetowane nabycie???
    jako WNT?
    czy jakoś inaczej - jak???
    czy wykazywać takie coś w "kwartalnej informacji podsumowywującej o
    nabyciach"?
    ale tam pytają u unijny nip sprzedawcy - co wpisać jeśli twierdzi, że nie ma
    takowego?

    dziękuję z góry i pozdrawiam
    trk