  • 1. Data: 2004-10-14 13:01:37
    Temat: Faktura wewnętrzna
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    witam

    Czy wystawiajac fakture wewnetrzna przy wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów
    nabywcą i sprzedawcą na fakturze jest firma która kupiła towar????

    pzdr

  • 2. Data: 2004-10-14 16:26:13
    Temat: Re: Faktura wewnętrzna
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pito" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    towarów
    > nabywcą i sprzedawcą na fakturze jest firma która kupiła towar????

    Ależ skąd sprzedającym jest kontrahent zagraniczny.

    --
    pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-10-14 22:12:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004, Pito wrote:

> [...]
    >+ nabywcą i sprzedawcą na fakturze jest firma która kupiła towar????

    Ja mam pytanie: czy FW dotyczy *sprzedaży* (dostawy) ?
    Bo mi się zdawało że FW dokumentuje jednostronną czynność prawną
    pt. "wykazanie VAT". Nie wykluczam oczywiście możliwości wskazania
    strony ... hm... "trzeciej" :] 'zamieszanej w powód wystawienia
    FW' :)
    Coś źle ująłem ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 4. Data: 2004-10-22 08:03:55
    Od: "mdruda" <a...@w...pl>

    wiadomości
    rtezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > pt. "wykazanie VAT". Nie wykluczam oczywiście możliwości wskazania
    > strony ... hm... "trzeciej" :] 'zamieszanej w powód wystawienia

    § 28 Rozporzadzenia MF z 27.04.2004 (Dz.U. 2004 nr 97, poz 971)
    Wnioski:
    - sprzedawca - dokonujący dostawy
    - nabywca - dokonujacy nabycia
    - mozna nie umieszczac unijnego numeru identyfikacji podatkowej sprzedawcy
    - wystawca - dokonujacy nabycia

    MB