  • 1. Data: 2003-06-11 12:28:06
    Temat: Waluta
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Pomocy bo się już tak zamotałem że chyba z tego nie wybrne.Otrzymałam
    zaliczkę od kontrahenta zagranicznego w USD .tymczasem fakture wystawiliśmy
    w EUR ( oczywiście księguje w PLN) .Pytanie jak przeliczyć te rózne waluty .
    Czy należność czyli fakture na usd i w/g jakiego kursu ?
    Czy zaliczkę przeliczyć na EUR i w/g jakiego kursu ?
    Czy może jeszcze inaczej ?
    Księgowi pomocy bo chyba z moją wiedzą się uwsteczniłam i już nic nie wiem.
    Wiola

  • 2. Data: 2003-06-11 16:13:11
    Temat: Re: Waluta
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Pomocy bo się już tak zamotałem że chyba z tego nie wybrne.Otrzymałam
    > zaliczkę od kontrahenta zagranicznego w USD .tymczasem fakture
    wystawiliśmy
    > w EUR ( oczywiście księguje w PLN)

    A dlaczego nie wystawilas w USD ?
    Jakie przelicznik USD/EUR stosuje kontrahent ?

    > .Pytanie jak przeliczyć te rózne waluty .
    > Czy należność czyli fakture na usd i w/g jakiego kursu ?

    EUR/USD wg sredniego NBP

    > Czy zaliczkę przeliczyć na EUR i w/g jakiego kursu ?

    jw.

    > Czy może jeszcze inaczej ?

    A po co komplikowac. Tyle, ze musisz sie zdecydowac co przeliczac. Zaplate
    czy fakture.

    > Księgowi pomocy bo chyba z moją wiedzą się uwsteczniłam i już nic nie
    wiem.

    Wiecej nie potrafie wymyslec.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 3. Data: 2003-06-11 20:33:14
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > jw.

    > A po co komplikowac. Tyle, ze musisz sie zdecydowac co przeliczac. Zaplate

    Dzięki
    Dlaczego nie wystawiłam faktury w USD ja tego nie robie a wiesz w frmie jest
    tak że najpierw coś zrobią a potem mówią i trzeba jakoś z tego wybrnąć .
    Pozdrawiam Wiola