    From: "M" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów a VAT
    Date: Sat, 11 Jun 2005 18:54:28 +0200
    Sender: m...@v...pl@213-238-89-239.adsl.inetia.pl

    Mam pytanie, bo nie wiem czy dobrze myślę:
    1.Kupuje towar ze Słowacji i otrzymuje fakturę w koronach (pisze ze
    zwolnione), co przeliczam na zł wg średniego kursu NBP
    2. Następnie wystawiam fakturę wewnętrzną z 22% stawką vat i ujmuje to z
    jednej strony jako vat należny a z drugiej jako naliczony.
    3. Potem dokonuje sprzedaży do zakupionego towar naliczam swoją marże i
    wystawiam na całość fakturę Vat.

    Z tego wynika, że ja płacę cały Vat należny od sprzedaży, czy dobrze myślę?
    Więc gdzie jest ta neutralność podatku VAT, bo się już pogubiłam?