    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wezwanie do US
    Date: Sun, 18 May 2008 17:16:08 +0200

    Czolem grupo

    Sytuacja:

    Brat moj odnalazl w skrzynce pocztowej pod moim adresem zameldowania na
    pobyt staly awizo (przesylka listowna polecona - Urzad Skarbowy).

    Nie mam mozliwosci jej odebrac przed uplywem terminu podjecia, poniewaz
    czasowo zamieszkuje w innym miescie (co zglosilem do wlasciwego US
    miesiac temu na formularzu NIP-3).

    Co zrobilem: wyslalem niezwolcznie maila do poprzednio wlasciwego US z
    informacja jak wyzej i prosba o przeslanie korespondencji na adres aktualny.

    Korespondencja dotyczy prawdopodobnie zeznania rocznego.

    Czy postapilem prawidlowo, czy cos tu mozna bylo zrobic lepiej?
    Czy poprzedni US powinien przeslac moje kwity do aktualnego, czy moga
    mnie ciagac 200km celem zlozenia wyjasnien?

    Pozdrawiam
    Wieslaw