  • 21. Data: 2003-09-13 05:54:10
    Temat: Re: Wezwanie do US. Oco im moze chodzic??
    Od: "Arctor" <b...@N...gazeta.pl>

    > Mógłbys poprzec to jakims dowodem?? (jaka ustawa albo cos w tym stylu)

    Witam!!

    Dokładniej chodzi o ustawę o utworzeniu wojwódzkich kolegiów skarbowych (DZ.U
    2003 nr 137 poz. 1302). I prawdą jest że zmieniła się nazwa ogranu
    podatkowego. Moim jednak zdaniem nie ma się co szarpać i trzeba się na
    wezwanie stawić. Może chodzi o jakąś głupotę,ale sądząc z wcześniejszych
    postów to pewnie doczepią się do tego handlu programami. Jeżeli jednak po
    wszczęciu postępowania choć jedno postanowienie (albo o zgrozo końcowa
    decyzja) zostanie wydana przez US a nie przez Naczelnika to jest to chybienie
    formalne, dzięki któremu decyzja może polecieć przy ew. odwołaniu. Nie wydaje
    mi się jednak, żeby byli aż tak "niechlujni"....

    Pzdr

    Arctor

  • 22. Data: 2003-09-13 08:30:20
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Arctor" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2003 nr 137 poz. 1302). I prawdą jest że zmieniła się nazwa ogranu
    > podatkowego. Moim jednak zdaniem nie ma się co szarpać i trzeba się na

    fakt...
    Ale moze wystarczy zadzwonic i zapytac ?

    Boguslaw