    From: d...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: "Wieczysta gwarancja" - Allegro
    Date: 10 Nov 2005 09:21:38 +0100

    > Bzdura! Aby gwarancja byla wazna/aby serwis ja uznal musisz przedstawic
    > dowod zakupu telefonu wiec nie ma zadnej "wieczystej" gwarancji. To taki
    > sam deblizm jak na Allegro teksty:"telefon uzywany przed kobiete".

    a jak salon wyda klientowi gwarancję bez wpisanej daty
    oraz fakturę bez wpisanej daty? Ostatecznie można przyświrować,
    że zapomniało się wpisać datę na fakturze. Co więcej, nabywca
    może wystawić notę korygującą, która poprawia brak daty,
    a sprzedawca schowa ją sobie na potrzeby ew. kontroli skarbowej.

    Do punktu serwisowego nabywca pójdzie z fakturą i gwarancją, które
    uzupełni o brakującą datę. Noty korygującej pokazywać nie będzie.

    a więc jednak jest to możliwe, choć nie do końca uczciwe

    pozdr
    Sebastian