    From: "bujakasha" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wielki problem!!!!!!!!!
    Date: Sun, 30 Nov 2003 21:08:33 +0100

    Witam!
    Chcialbym się dowiedzieć co mi grozi z tytulu rozbicia samochodu w
    firmie. Zacząłem pracować w firmie X aczkolwiek nie podpisałem jeszcze
    żadnej umowy - miała być to umowa na czas określony ewentualnie na okres
    próbny.
    Najpierw bylo to szkolenie wynoszące 2 dni. Następnie mi samochód iNie wiem
    czy jest to ważne ale na siedzeniu pasażera obok mnie siedzial jeden z
    pracowników tej firmy.
    zaczałem samodzielnie pracować. Niestety w drógim dniu pracy spowodowałem
    wypadek komunikacyjny (z mojej winy).

    Na miejsce zdarzenia przyjechała policja i dostałem mandat i punkty karne.
    Zabrano też dowód rejestracyjny auta do czasu naprawienia szkody i ponownych
    badań technicznych samochodu.
    Samochód pracodawcy posiadal ubezpieczenie OC ale nie posiadał Autocasco.
    Pozatym w wyniku wypadku odnioslem obrażenia w wyniku których byłem
    hospitalizowany.
    Pozdrawiam,
    Marcin

    Ps. Może nie jest to odpowiednia grupa na tego typu problem ale mam nadzieje
    ale problem na tyle mnie przerasta, że postanowiłem zaryzykować