  • 1. Data: 2006-03-21 10:23:11
    Temat: Wojewoda mnie poparl
    Od: "klon" <r...@h...com>

    Uprzejmie informuje,
    ze otrzymalem dzisiaj (wczoraj) pismo od Wojewody Dolnoslaskiego
    wraz z decyzja (Rozstrzygniecie nadzorcze) stwierdzajace
    niewaznosc uchwaly Rady Miejskiej Jeleniej Góry Nr XLII/510/2006 z
    dnia 31 stycznia 2006 r. w sprawie regulaminu dostarczania wody i
    odprowadzania scieków na terenie miasta Jeleniej Góry.
    Wprawdzie w pismie przewodnim Wojewoda sugeruje, ze postepowanie bez
    wzgledu na mój wniosek i tak byloby prowadzone ex office, nie mniej
    jednak mam ta satysfakcje, ze jako jedyny radny podnioslem zarzut
    nielegalnosci uchwaly (slabych ma prawników prezydent) i jako
    jedyny, powtarzam JEDYNY glosowalem za jej odrzuceniem.
    W zalaczeniu dwie strony rozstrzygniecia - linki na dole wniosku do
    Wojewody.
    Wyglada na to, ze Spóldzielnia Mieszkaniowa nielegalnie pobiera
    oplaty od
    mieszkanców za róznice miedzy wskazaniami wodomierza glównego, a
    wodomierzami indywidualnymi i na jakiej podstwie, skoro jedynym aktem
    normatywnym jest regulamin....
    Nie wiem jak sobie Pan Prezydent I WODNIK z tym pasztetem poradza?
    Z powazaniem
    Grzegorz Niedzwiecki
    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/skarga.htm

  • 2. Data: 2006-03-21 16:40:28
    Temat: Re: Wojewoda mnie poparl
    Od: "el gato" <n...@s...pl>

    Uzytkownik "klon" <r...@h...com> napisal w wiadomosci

    <ciach>

    gratuluje! :) Milo czyta sie takie posty.

    --
    el gato