  • 1. Data: 2004-02-04 11:08:52
    Temat: Wspolny PIT 37 a "duza ulga"
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Witam ponownie,
    tym razem mam kwestie tego typu: chcialbym w tym roku rozliczyc sie z zona
    na wspolnym PIT 37. Kupilismy mieszkanie nie bedac jeszcze malzenstwem (w
    2001 roku, akt notarialny jest spisany na 2 osoby, 50/50) i do tej pory
    kazde z nas odliczalo je we wlasnym zakresie. W konskwencji kazdemu z nas
    zostala jakastam kwota do odliczenia w tym roku.
    Moje pytanie brzmi: czy wystarczy owe (nierowne) kwoty zsumowac i wpisac ta
    sume w pole "odliczenia, ktore nie znalazly pokrycia w podatku za 2002 r."
    PIT/D czy potrzebna bedzie jakas bardziej skomplikowana operacja (np. 2 x
    PIT/D)?
    Dzieki za odp.
    Pzdr,
    MZ

  • 2. Data: 2004-02-04 12:37:35
    Temat: Re: Wspolny PIT 37 a "duza ulga"
    Od: "tosia32" <t...@p...onet.pl>

    MOIM ZDANIEM MOŻECIE SIĘ ROZLICZYĆ Z ŻONĄ JEŻELI BYLIŚCIE CAŁY ROK
    MAŁŻEŃSTWEM.
    PRZYSŁUGUJE WAM TYLKO CHYBA JEDNA ULGA. TRZEBA WYLICZYĆ ILE JUŻ
    WYKORZYSTALIŚCIE I ODJĄĆ OD JEDNEJ ULGI. RESZTĘ MOŻECIE ODLICZYĆ. TOSIA