  • 1. Data: 2007-03-21 16:02:58
    Temat: Wydruk KPiR
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>

    DG, KPiR, VAT, memoriał
    Witam
    Używając księgowości na komputerze co miesiąc robię wydruk. I mam pytanie.
    Czy taki wydruk (na którym są dane firmy) musi być opieczętowany i
    podpisany? A co z datą? Wstawiać datę wydruku czyli ostatni dzień miesiąca?
    A może są jeszcze jakieś inne wymagania co do takiego wydruku?
    Pozdr.
    Anaoxy

  • 2. Data: 2007-03-21 22:29:28
    Temat: Re: Wydruk KPiR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Mar 2007, Anxy wrote:

> [...]
    > podpisany? A co z datą? Wstawiać datę wydruku czyli ostatni dzień miesiąca?
    > A może są jeszcze jakieś inne wymagania co do takiego wydruku?

    Przepis jest w rozporządzeniu:
    http://podatki.pl/akty/260803.htm?strona=2
    ...i stanowi:
    +++
    2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, na koniec każdego
    miesišca w czasie zapewniajšcym prawidłowe i terminowe
    rozliczenia z budżetem, lecz nie póŸniej niż do dnia
    20 każdego miesišca za miesišc poprzedni, podatnik
    jest obowišzany sporzšdzić wydruk zapisów dokonanych
    za dany miesišc.
    Wydruk powinien być zgodny z wzorem księgi okreœlonym
    w załšczniku nr 1 do rozporzšdzenia.
    ---

    ...i tyle :)
    Przecież na "pisanej" stronie KPiR również nie ma daty wpisania.

    pzdr, Gotfryd