  • 1. Data: 2003-03-16 18:11:32
    Temat: Wykaz kup
    Od: "AVON" <a...@d...pl>

    Możecie doradzić, gdzie znajdę wykaz tego, co jest kup, a co nie?
    Zaczynam tonąć w morzu papierków i wątpliwości :(

    Pozdrawiam
    AM

    ------------
    AVON
    e-mail: a...@d...pl

  • 2. Data: 2003-03-16 18:20:04
    Temat: Re: Wykaz kup
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    Użytkownik "AVON" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Możecie doradzić, gdzie znajdę wykaz tego, co jest kup, a co nie?
    > Zaczynam tonąć w morzu papierków i wątpliwości :(

    w ustawie o podatku doch. od os. fiz/prawnych ?

  • 3. Data: 2003-03-16 18:23:50
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    > Możecie doradzić, gdzie znajdę wykaz tego, co jest kup, a co nie?
    > Zaczynam tonąć w morzu papierków i wątpliwości :(

    ---------------------------------------
    Nie ma wykazu kup .Zeby odpowiedzić co jest a co nie kup musisz przyczytać
    kilka razy ustawy podatkowe zależy jaki podatek cię interesuje czy od osób
    prawnych czy fizycznych.W obu usatwach znajdzisz wykaz kosztów nie
    stanowących kup.Teksty ustaw znajdziesz na stronach różnych portali ja
    często korzystam z www.gofin.pl
    Wiola

  • 4. Data: 2003-03-16 19:02:17
    Od: "AVON" <a...@d...pl>

> [...]
    > prawnych czy fizycznych.W obu usatwach znajdzisz wykaz kosztów nie
    > stanowących kup.Teksty ustaw znajdziesz na stronach różnych portali ja

    Wielkie dzięki za podpowiedź - już się tam zagłębiam :)
    AM