  • 1. Data: 2003-05-29 04:58:24
    Temat: Wyklady a umowa o dzielo
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Czy poprowadzenie wykladu lub krotkiego szkolenia na jakis temat
    moze sie zalapac za umowe o dzielo (50% kosztow)? Czy tylko
    umowe-zlecenie?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2003-05-29 08:31:07
    Temat: Re: Wyklady a umowa o dzielo
    Od: c...@r...com (ChrisS)

  • 3. Data: 2003-05-29 18:34:48
    Od: "Madzia" <m...@w...pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Czy poprowadzenie wykladu lub krotkiego szkolenia na jakis temat
    > moze sie zalapac za umowe o dzielo (50% kosztow)? Czy tylko
    > umowe-zlecenie?

    Witam,
    ja pracuję jako wykładowca w kilku miejscach - we wszystkich mam umowy o
    dzieło.

    pozdrawiam
    Madzia

  • 4. Data: 2003-05-29 21:19:41
    Od: a...@p...onet.pl (Armax)

    a jakie wykonujesz dzieło ?

  • 5. Data: 2003-05-29 21:47:46
    Od: "Madzia" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Armax" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a jakie wykonujesz dzieło ?

    a np. przeprowadzenie cyklu wykładów i ćwiczeń z przedmiotu xxx dla
    studentów studiów xxxx ;

    pozdrawiam
    Madzia