    From: rad <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wynajem pokoju
    Date: Wed, 07 Jan 2009 14:19:09 +0100

    Witam,

    Chciałbym legalnie wynająć pokój w mieszkaniu. Niby nic trudnego ale..

    Posiadam mieszkanie w mieście A. Pracuje i mieszkam w mieście B. Tak się
    składa że do miasta A bardzo często delegowani są pracownicy mojego
    pracodawcy i to między innymi dla nich chcialbym wynajmować pokój. Czy
    taka forma poeoduje jakieś komplikacje np podatkowe?

    Poza tym nie bardzo sie w tym orientuje i nie do końca wiem w jakiej
    formie powinienem wynajmować pokój, aby było to najmniej skomplikowane
    tzn czy konieczna jest działalność czy można to robić na innych zasadach.