  • 1. Data: 2014-07-28 17:54:21
    Temat: Wypłata dywidendy z opóźnieniem
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Jeżeli spółka z o.o. wypłaca udziałowcom dywidendę zgodnie z uchwałą ale
    z dużym opóźnieniem (ponad rok), to czy udziałowcy mogą żądać odsetek?
    Czy te odsetki byłyby wtedy KUP?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-07-29 10:23:55
    Temat: Re: Wypłata dywidendy z opóźnieniem
    Od: "Iw" <g...@o...eu>

    > Jeżeli spółka z o.o. wypłaca udziałowcom dywidendę zgodnie z uchwałą ale z
    > dużym opóźnieniem (ponad rok), to czy udziałowcy mogą żądać odsetek?

    Poszukaj sobie dokładnie interpretacji, bo gdzieś mi się już o oczy obiło,
    że w takiej sytuacji spółka ma przychód jakby skorzystało z darmowej
    pożyczki.

    > Czy te odsetki byłyby wtedy KUP?

    Moim zdaniem nie.

    iw

  • 3. Data: 2014-07-29 10:24:25
    Od: "Iw" <g...@o...eu>

> [...]

    Poszukaj sobie dokładnie interpretacji, bo gdzieś mi się już o oczy obiło,
    że w takiej sytuacji spółka ma przychód jakby skorzystało z darmowej

    Moim zdaniem takie odsetki nie będą KUP.

    iw