  • 1. Data: 2009-10-08 09:27:49
    Temat: Wyprzedaż starego towaru
    Od: "Kokosal" <t...@w...pl>

    Witam,
    mam w magazynie trochę starego, uszkodzonego towaru, którego dzisiaj juz
    nikt pewnie nie kupi. Nawet go nie wystawiam do sprzedaży.
    Pojawiła sie jednak okazja sprzedania go za 10% wartości. ("na części").
    Jednak towar mam w remanencie w wartości 100%, w cenie zakupu.

    Jak sie do tego zabrać?

    Dziękuję z góry za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-10-08 09:31:52
    Temat: Re: Wyprzedaż starego towaru
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Kokosal wrote:
> [...]
    > Pojawiła sie jednak okazja sprzedania go za 10% wartości. ("na części").
    > Jednak towar mam w remanencie w wartości 100%, w cenie zakupu.

    Dokładnie w taki sam sposób jakbyś go sprzedawał za 200% wartości.
    Zakładam, że nie sprzedajesz podmiotowi powiązanemu.

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-10-08 09:56:51
    Od: "Kokosal" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hakbmn$sdb$...@a...news.neostrada.pl

    > Dokładnie w taki sam sposób jakbyś go sprzedawał za 200% wartości.
    > Zakładam, że nie sprzedajesz podmiotowi powiązanemu.
    >
    > Piotrek

    Z kupującym nie jestem w żaden sposób powiązany.

    Czy nie jest wymagana jakaś nota, że towar jest uszkodzony,
    niepełnowartościowy?
    Tak po prostu sprzedać w cenie 10% nabycia?

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-10-08 10:05:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kokosal wrote:

    > Z kupującym nie jestem w żaden sposób powiązany.
    >
    > Czy nie jest wymagana jakaś nota, że towar jest uszkodzony,
    > niepełnowartościowy?

    Możesz sobie jakąś tam dupokrytkę zrobić,
    najlepiej na tej fakturze dopisać, ze uszkodzone i niepełnowartościowe

    > Tak po prostu sprzedać w cenie 10% nabycia?

    A co niby chciałbyś z tym robić?
    Przenosić z roku na rok w remanencie?
    Przecież jakbys się tego pozbył na przysłowiowy złom,
    to byłoby jeszcze ciekawiej podatkowo, prawda?