    From: "morghul" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wystawienie rachunku za towar na allegro.
    Date: Tue, 21 Nov 2006 17:57:23 +0100

    Witam,
    jak należycie rozwiązac taką sprawę.

    Sprzedaje towar za powiedzmy 100zł.
    Kupujący płaci przez Płatności Allegro 100zł na moje konto w
    Płatnościach Allegro, wypłacam pieniądze przelewem na konto firmowe
    ale już po odliczeniu prowizji zostaje 96zł.
    No i teraz mam na firmowym rachunku przelew przyjęty od Płatności
    Allegro na 96 zł i mam wystawić rachunek kupującemu, tylko na jaką
    kwotę?

    Na 100zł powinnienem ale jak to ma się do tego ze dostałem przelew na
    96zł i to do tego nie od niego a od pośrednika transakcji.
    Wystawić na 96zł? Przecież kupujący zapłacił 100zł a nie
    96zł.

    Nie mam pojęcia jak to ugryźć.

    Możecie podpowiedzieć, jutro się przejde do mojej księgowej ale
    obawiam się że nie ma zbytno pojęcia co to jest te Płatności Allegro,
    zreszą spokoju mi to nie daje i chyba nie zasnę :)

    morghul