  • 1. Data: 2007-11-20 14:39:43
    Temat: Wysyłanie do pracy za ganicę
    Od: "Nowy" <l...@p...fm>

    Witam

    Stoję przed potrzebą wysłania pracowników z firmy w Polsce do pracy w
    naszej "firmie matce" w Belgii. Będa to małe grupy ok 5 osób na czas miesiąca.
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów "przerabiał" już taki lub podobny problem i
    mógłby się podzielić doświadczeniami.

    Pozdrawiam
    Nowy

  • 2. Data: 2007-11-21 09:12:17
    Temat: Re: Wysyłanie do pracy za ganicę
    Od: "Nowy" <l...@p...fm>

    Do kilku możliwości już "dotarłem" i zastanawia mnie różnica
    między "oddelegowaniem" a "wyjazdem służbowym". Czyżby naprawdę nik się
    jeszcze nie borykał z takimi pytaniami na grupie?

    Nowy