  • 1. Data: 2007-11-20 13:33:22
    Temat: rozliczenie roczne - mam pytanie
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Witam

    DO tej pory rozliczaliśmy sie z mężem wspólnie.
    OD października mąż prowadzi działalność gospodarczą + pracuje na etacie.
    Ja jestem zatrudniona ale od kwietnia przebywam na urlopie ( najpierw
    macierzyńskim teraz wychowawczym)

    Czy możemy sie nadal wspólnie rozliczac??
    I jaki PIT w takim przypadku będziemy musieli wypełniać??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-20 13:43:07
    Temat: Re: rozliczenie roczne - mam pytanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Iwo26 pisze:
> [...]
    > macierzyńskim teraz wychowawczym)
    >
    > Czy możemy sie nadal wspólnie rozliczac??
    > I jaki PIT w takim przypadku będziemy musieli wypełniać??

    Brakuje jednej, najważniejszej informacji - czy Twój mąż wybrał do
    rozliczania dochodów z działalności podatek liniowy, ryczałt lub kartę
    podatkową?

    Jeżeli żadne z powyższych, to nic nie stoi na przeszkodzie, byście się
    wspólnie rozliczali.

    Wypełnicie Pita nr 36.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2007-11-20 13:43:47
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Maddy pisze:

> [...]
    > podatkową?
    >
    > Jeżeli żadne z powyższych, to nic nie stoi na przeszkodzie, byście się

    mąż jest na ryczałcie ale od stycznia na KPiR będzie

  • 4. Data: 2007-11-20 13:51:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Iwo26 pisze:

    > mąż jest na ryczałcie ale od stycznia na KPiR będzie

    No to za ten rok sie razem nie rozliczycie. Za 2008 owszem, o ile mąż
    wybierze zasady ogólne a nie podatek liniowy (i o ile czegoś nam w
    przepisach nie "poprawią", a jeszcze mogą)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813