  • 1. Data: 2003-10-28 13:07:49
    Temat: ZFSS a limit 380,00
    Od: "Luqas" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Szanowni Grupowicze, mam takie oto pytanie.

    Otoz czy kwota refundacji z ZFSS obejmujaca imprezy sporotwe i kulturalne
    mimo, ze nie bylo na nie biletow (organizowane we wlasnym zakresie przez
    firme) powinna byc podzielona wg listy uczestnikow i wplywac na
    wykorzystanie limitu 380,00 pln czy tez nie???
    (wybaczcie jesli bylo ale nie mam dostepu do archiwum, a sprawa pilna)
    Podpieram sie art. 21 ust. 1 p. 67 PDOF slowami: "w szczególności"
    twierdzac, ze lista powinna byc i w/w sytuacja wplywa na kowte limitu.

    Bede wdzieczny za podparcie za jakas wykladnia (autorytet, gazeta, moze
    nawet NSA:-).

    Pozdrawiam serdecznie
    Łukasz Góralczyk