  • 1. Data: 2004-07-13 13:07:22
    Temat: vat
    Od: "mgolebie" <m...@w...edu.pl>

    moze ktos mi powie z doswiadczenia jak można uciec od płacenia Państwu
    Vat22 - prowadze działalnosc gospodarcza i troszke sie deneruwje jak tyle
    kaski musze im oddawac,,,, moze istnieje jakis sposob..

    dzieki za info
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-07-13 13:21:37
    Temat: Re: vat
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    mgolebie pisze:

> [...]
    > Vat22 - prowadze działalnosc gospodarcza i troszke sie deneruwje jak tyle
    > kaski musze im oddawac,,,, moze istnieje jakis sposob..

    To niepPan placi ten VAT, lecz panscy klienci..

    Prosze w ten sposob na to popatrzec - i problem rozwiazany.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-13 13:27:12
    Od: "mgolebie" <m...@w...edu.pl>

    dzieki za odpowiedz...

    mimo wszystko moze ktos jakos od tego ucieka...

  • 4. Data: 2004-07-13 16:41:01
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 13 Jul 2004 15:27:12 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, mgolebie
    napisal(a):

    > dzieki za odpowiedz...
    >
    > mimo wszystko moze ktos jakos od tego ucieka...
    >
    > "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> wrote in message

    > tyle

    Ta grupa nie nazywa sie "podatki.oszukiwanie"

    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2004-07-14 07:01:28
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Mieczyslaw pisze:

> [...]
    [...]

    > Ta grupa nie nazywa sie "podatki.oszukiwanie"

    zakladam, ze pytajacego interesuja procedury legalne...
    jest kilka takich, ale to szczegolne przypadki.

    O jednym pisalismy niedawno.

    Jeli chesz kupic dodomu cos ze stawka 22% i "wbudowac",
    to usluga jest opodatkowana stawka 7%..
    Kupujac usluge "z materialow wlasnych" mamy materialy tez na 7%.

    Drugi numer stosuje prasa.

    zamiast sprzedawac pismo za 5 zl sprzedaje go za 9
    "z prezentem".

    Boguslaw