  • Data: 2003-03-30 09:45:33
    Temat: ZUS bez deklary 2
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Heja..
    Ostatnio już podnosiłem tutaj sprawę tego, że począwszy od deklaracji ZUS-
    owskiej za kwiecień (składanej w maju z tego, co pamiętam - bo bez przerwy mi
    się to myli), nie będzie trzeba składać żadnych dekleracji tylko po prostu słać
    przelewy z konta firmowego (najlepiej z Mbanku).
    Ale jak to się będzie miało do tych różnych "zmian podstaw, i tak dalej, i tak
    dalej" - przecież to się zmienia zdaje się co kwartał. Czy w takim razie w
    przypadku tych zmian, trzeba będzie składać deklarację?
    Jeżeli tak to ZUS załatwia, to już lepiej wrócić do dawnego systemu składania
    deklaracji co miesiąc.
    I jakie wartosci ZUS uznana za "domyslne" w przypadku takiego zawieszania
    deklaracji?
    A druga rzecz - bo ZUS jest specyficzny: Czy może w kwietniu trzeba złożyć w
    ZUSie jakąś deklarację deklarującą, że się nie będzie składało co miesiąc
    deklaracji..
    Bo u nich to wszystko, ale to wszystko jest możliwe.

    Pozdrawiam
    Burt 30