  • 11. Data: 2007-02-07 15:51:09
    Temat: Re: ZUS czy trzeba wysylac deklaracje DRA?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Feb 2007, Barbara K. wrote:

    > No właśnie niestety nie. Pani wyraźnie powiedziała - oryginalny różowy druk
    > :-(

    ...przyjęto...

    > wypełniony ręcznie.

    NIEMOŻLIWE!

    OT:
    A kierowałaś w nią aparat foto ustawiony na filmowanie, w czasie jak
    mówiła? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-02-07 15:54:18
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-02-2007 o 16:48:14 Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    napisał(a):

    > No w?a?nie niestety nie. Pani wyra 1/4 nie powiedzia?a - oryginalny ró?owy
    > druk
    > :-( wype?niony r?cznie.
    > Lipa. W tej sytuacji nie sk?adam, tylko wp?acam normalnie co miesi?c
    > odpowiedni? kwot?, a druki jako brudnopisy zostawiam sobie w dokumentach,
    > zeby wiedzieae dok?adnie za co i ile zap?aci?am.

    Może powiedziała, ale np ja zanosiłem nie raz wydruki z płacznika i
    przyjmowali.
    W końcu jest to płacznikowa wysyłka tyle że papierowa.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 13. Data: 2007-02-07 15:55:31
    Od: t <r...@o...pl>

    napisał(a):

> [...]
    > odpowiedni? kwot?, a druki jako brudnopisy zostawiam sobie w dokumentach,
    > zeby wiedzieae dok?adnie za co i ile zap?aci?am.

    Zażądaj na piśmie odmowy przyjęcia, jeśli niebędzie chciała wezwij
    przełożonego itd.
    Panienka z okienka nie ma prawa odmówić przyjęcia.

    pozdr

  • 14. Data: 2007-02-07 16:06:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.02.2007 t <r...@o...pl> napisał/a:

    > A czemu nie chcesz drukowa? z placznika?

    Ja nie chcę, bo jak go się używa raz na pół roku, to zawsze się zapomina,
    bo on wymusza je w takim formacie, w którym ja osobiście nie wymyślam
    haseł. No i potem zawsze reinstalka i wklepywanie od nowa. To już prędzej
    wyskrobię to DRA ręcznie ;-)

    Albo w końcu napiszę sobie to hasło na kartce ;)
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2007-02-07 16:07:50
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Za??daj na pi?mie odmowy przyj?cia, je?li nieb?dzie chcia?a wezwij
    > prze?o?onego itd.
    > Panienka z okienka nie ma prawa odmówi? przyj?cia.

    W ustawie był kiedyś jakiś taki paragraf 22, że to obowiązkiem płatnika
    jest dostarczyć dokumenty w stanie i formie którą im system łyknie. Jak
    będą pogięte, nieczytelne albo źle wydrukowane, to Twój problem.
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2007-02-07 16:12:09
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-02-2007 o 17:07:50 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

    > W ustawie był kiedyś jakiś taki paragraf 22, że to obowiązkiem płatnika
    > jest dostarczyć dokumenty w stanie i formie którą im system łyknie. Jak
    > będą pogięte, nieczytelne albo źle wydrukowane, to Twój problem.

    Aha, no ale wydruk z Płatnika to jest "firmowa" rzecz,
    więc czemu mieliby tego nie łykać?

  • 17. Data: 2007-02-07 16:45:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > bo on wymusza je w takim formacie, w którym ja osobiście nie wymyślam
    > haseł. No i potem zawsze reinstalka i wklepywanie od nowa. To już prędzej
    Ej, no. W dobie interneta trzeba po prostu poszukać, który klucz w
    rejestrze zmienić, żeby po pierwsze hasło było łatwe, po drugie wieczne ;-)

    Maciek

  • 18. Data: 2007-02-07 16:56:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Aha, no ale wydruk z P?atnika to jest "firmowa" rzecz,
    > wi?c czemu mieliby tego nie ?yka??

    Aha, teraz doczytałem. No, to już chyba wie tylko owa pani...
    --
    Samotnik

  • 19. Data: 2007-02-08 08:27:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 Feb 2007 15:37:55 +0100, Barbara K. napisał(a):

    > Problem polga na tym, ze u nas nie chcą przyjmować wydruków komputerowych
    > tych deklaracji. Muszą być na oryginalnym druku :-( a nie chce mi się co

    Przyczyna jest podobno bartdzo prosta: dużo większy procent deklaracji
    odrzuconych przez system OCR. Dodatkowo wiedzą chyba z doświadczenia, że
    wielu (więkdszość?) z "jednoosobowych" używa drukarek atramentowych a nie
    laserowych, co też wpływa na jakość wydruku.

  • 20. Data: 2007-02-08 16:15:48
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    t napisał(a):

    > Zażądaj na piśmie odmowy przyjęcia, jeśli niebędzie chciała wezwij
    > przełożonego itd.
    > Panienka z okienka nie ma prawa odmówić przyjęcia.

    Ja w ten deseń poznałem w poniedziałek panią naczelnik wydziału obsługi
    klienta ZUS o/Łódź. Panienka w okienku i kierownik sali obsługi klienta
    nie reagowały nawet na groźbę wezwania policji w połączeniu z art. 231 KK.
    Pani naczelnik miała nawet w biurku datownik w związku z czym nie
    musiałem wracać na salę:-)
    Jutro rano idę tam znowu...

    pzdr

    Tomek