  • 1. Data: 2007-02-06 22:56:23
    Temat: koszty reprezentacji
    Od: "xmichalx" <x...@a...pl>

    MNusialem otworzyc d.gosp. jest to moój pierwszy raz .Mam duzo
    klientow z zagranicy ,czy posilki z nimi moge wpisywac w koszty

  • 2. Data: 2007-02-07 06:36:58
    Temat: Re: koszty reprezentacji
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    oczywiście - do wysokości limitu, który wynosi 0,25% przychodów
    Jacek

  • 3. Data: 2007-02-07 07:43:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 Feb 2007 07:36:58 +0100, Jacek napisał(a):

    > oczywiście - do wysokości limitu, który wynosi 0,25% przychodów
    > Jacek

    Przespałeś ostatnią nowelizację. Od 1 stycznia już nie.

  • 4. Data: 2007-02-07 13:10:34
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    ..... o q...a !
    Jak to dobrze, że nasz Ustawodawca dba o to aby człowiek nie podadł w rutynę
    Jacek

  • 5. Data: 2007-02-08 12:05:15
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    Jacek napisał(a):
    > ..... o q...a !
    > Jak to dobrze, że nasz Ustawodawca dba o to aby człowiek nie podadł w rutynę
    > Jacek

    I za dużo się nie najadł za państwową kasę :)

  • 6. Data: 2007-02-09 00:09:01
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    Użytkownik "Monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > I za dużo się nie najadł za państwową kasę :)
    =======
    no właśnie, wyartykułuję to wyrażnie, że wydatki na reprezentację nie są już
    kosztem
    Atomek