    From: "cool" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS i przedawnienie zobowiazan
    Date: Wed, 7 Feb 2007 22:31:16 +0100

    Witam grupowiczow,

    Pisze z jedna denerwujaca mnie sprawa. Otoz otrzymalem od ZUSu kartke ze
    niby zalegam z jakimis skladkami za rok 2001 (!). Ja nie przypominam sobie
    zebym z czymkolwik zalegal ale udowodnic wplaty tez nie moge bo kiedys to
    sie na poczcie puszczalo przelewy zusowskie... no i po 6 latach(!)
    oczywiscie nie mam juz tych potwierdzen. Nie jestem w stanie sie w sumie za
    bardzo bronic. Pisza tam ze to skladki za 06, 07, 08.2001.

    Czy moglby mi ktos dopomoc rada? Jaka mam przyjac linie postepowania z nimi?
    A czy czasem te zobowiazania sie juz nie przedawnily jesli w ogole byly
    jakies zaleglosci? Pismo datowane jest na 17 stycznia 2007 a odebralem je
    dopiero wczoraj poniewaz wysylali mi je jak dotad na stare adresy (ehhh)...

    bede wdzieczy za konkretne podpowiedzi

    Pozdrawiam
    cool