  • 1. Data: 2003-10-29 07:38:51
    Temat: ZUS jak zmienić % składki wypadkowej
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Jak w temacie
    Próbowałam w ustawieniach, ale nie podświetla mi się dodaj tylko pokazuje
    starą 1,62 %. Błagam jeśli ktoś do tego doszedł to proszę krok po kroku bo
    za bardzo nie kumam
    TH

  • 2. Data: 2003-10-29 08:20:24
    Temat: Re: ZUS jak zmienić % składki wypadkowej
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Kartoteka płatnika - inne dane (4-ta zakładka)

    MSP

    Użytkownik TH <i...@t...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnnqth$kng$...@s...cyf-kr.edu.pl...