  • 1. Data: 2005-01-20 07:23:10
    Temat: ZUS nie odprowadza skladek do OFE
    Od: Robus <r...@l...mm.pl>

    Witam, czy ktos moze juz mial do czynienia z tym procederem? co robic w
    takiej sytuacji, problem zglaszany byl do zusu w ubieglym roku, niestety
    sytuacja sie powtarza...?

  • 2. Data: 2005-01-20 09:37:11
    Temat: Re: ZUS nie odprowadza skladek do OFE
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > Witam, czy ktos moze juz mial do czynienia z tym procederem?
    Wszyscy

    >co robic w
    > takiej sytuacji, problem zglaszany byl do zusu w ubieglym roku, niestety
    > sytuacja sie powtarza...?
    Nic. przeklac pod nosem i czekac.

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2005-01-20 09:38:43
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Witam, czy ktos moze juz mial do czynienia z tym procederem? co robic w
    > takiej sytuacji, problem zglaszany byl do zusu w ubieglym roku, niestety
    > sytuacja sie powtarza...?

    Mam to samo. Problem zglosilem do nich, napisali, ze modyfikuja system i ze
    to moze potrwac, minal prawie rok, napisalem ostry list jeszcze raz i czekam
    juz ok. 3 tygodnie na odpowiedz.

    Boa.

  • 4. Data: 2005-01-20 12:44:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr/inw wrote:

    > Nic. przeklac pod nosem i czekac.

    Dokładnie.
    Mi przekazali. Po 3 latach razem z odsetkami.