    From: j...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS nie przekazuje skladek do OFE
    Date: Fri, 04 Jun 2004 20:49:34 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@212.14.59.167

    Straciłem już cierpliwość do tej instytucji.
    Nie mogę się doprosić, aby ZUS przelał moje składki do OFE, gdzie stan
    mojego konta wynosi zero.
    Wysłałem już pismo do ZUS, z prośbą o wyjaśnienia i otrzymałem,
    lakoniczną odpowiedź, w której potwierdzają, że istotnie w ich
    ewidencji istnieje 3 płatników (moi pracodawcy), którzy opłacali
    składki, ale ze względu na problemy informatyczne upłynie jeszcze
    sporo wody w rzece................

    Jak długo to jeszcze może trwać, czy znane są informacje ilu obywateli
    ma jeszcze czyste konta z powodu niekompetencji tej instytucji, jakie
    są prawne możliwości przyspieszenia ich działań. Nadmieniam, ze
    oczywiście dysponuję pełną dokumentacją, potwierdzającą fakt opłacania
    składek, przez moich pracodawców.

    Jacek