  • 1. Data: 2003-06-10 19:28:05
    Temat: ZUS od 2 umow o prace
    Od: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos moglby przypomniec jak jest z ZUSem od 2 umow o
    prace, np. na 1/8 etatu, w sytuacji, gdy dochody z zadnej
    nie osiagaja minimalnego wynagrodzenia (czy ma to w tej
    sytuacji znaczenie?)

    Jesli dobrze pamietam - placi sie zdrowotne z tytulu kazdej
    umowy osobno, ale jak jest z pozostalymi skladkami?

    Dzieki za podpowiedz,
    pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-06-10 19:42:30
    Temat: Re: ZUS od 2 umow o prace
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    |
    | Jesli dobrze pamietam - placi sie zdrowotne z tytulu kazdej
    | umowy osobno, ale jak jest z pozostalymi skladkami?

    Wszystkie składki z każdej z umów.

    Andrzej K.

  • 3. Data: 2003-06-10 19:44:16
    Od: Michał F. <m...@p...fm>

    Bez Funduszu Pracy.

    Pozdrawiam,

    Michał

  • 4. Data: 2003-06-10 20:26:30
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Bez Funduszu Pracy.

    Pod warunkiem, że suma przychodów jest niższa od minimalnego wynagrodzenia.

    Andrzej K.

  • 5. Data: 2003-06-10 21:25:10
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> wrote in message

    > Pod warunkiem, że suma przychodów jest niższa od minimalnego
    wynagrodzenia.

    jesteś pewnien, czy pomyliłeś z umową zleceniem.
    Bo wg mnie wszystkie bez warunku.

  • 6. Data: 2003-06-10 21:39:30
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "p...@g...pl" <s...@g...pl> wrote in message

    > "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> wrote in message

    > wynagrodzenia.
    > >
    > jesteś pewnien, czy pomyliłeś z umową zleceniem.
    > Bo wg mnie wszystkie bez warunku.

    jest tak, jak Oberfeldkurat napisał. FP nalicza się gdy wynagrodzenie w
    przeliczeniu na pełny miesiąc przekracza minimalne (obecnie 800zet), jeżeli
    człowiek pracuje na część etatu w dwóch firmach, to FP płacą obie firmy,
    jeżeli suma wynagrodzeń >_ 800

    Magdalena

  • 7. Data: 2003-06-10 21:45:38
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Magdalena" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
    jeżeli
    > człowiek pracuje na część etatu w dwóch firmach, to FP płacą obie firmy,

    Z ciągu całego wątku wyszło mi, że to zdanie "pod warunkiem 800 zł" dotyczy
    wszystkich składek, czyli ja to przeczytałem, że płaci się wszystkie składki
    pod warunkiem, że suma przychodów jest niższa niż 800 zł." tak właśnie
    funkcjonują zlecenia
    Stąd było moje pytanie.
    Tak jest ok.

  • 8. Data: 2003-06-10 22:20:38
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | > |

    | wynagrodzenia.
    | >
    | jesteś pewnien, czy pomyliłeś z umową zleceniem.
    | Bo wg mnie wszystkie bez warunku.

    Art.53 ust.3 ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu.

    Andrzej K.

  • 9. Data: 2003-06-11 00:54:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Jun 2003, Magdalena wrote:

> [...]
    >+ człowiek pracuje na część etatu w dwóch firmach, to FP płacą obie firmy,

    Ja wKF: czy nie są naruszone prawa obywatelskie pracownika, tj.
    czy z ww. zapisu wynika jakoby był *zmuszony* ujawniać fakt
    że również gdzie indziej pracuje ?? Pomimo że *nie* podpisał
    zakazu konkurenkcji ???

    pozdrowienia, Gotfryd