  • 1. Data: 2003-06-10 20:34:52
    Temat: stowarzyszenie
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl>

    Sprawa wygląda tak:
    1. Otrzymujemy pieniądze od sponsora na wystawienie zawodników w zawodach
    (opłata za 1 zawodnika to 50zł) - co wystawiamy mu jako potwierdzenie ?
    fakturę? czy jakiś kwitek? - bo stowarzyszenie zakupuje te starty od
    organizatora zawodów z tych pieniędzy otrzymanych od sponsora.

    2. Za zajęcie przez zawodników pierwszego miejsca sponsor przekazuje
    stowarzyszeniu kwotę, którą stowarzyszenie ma przekazać zawodnikowi - coś w
    rozdzaju wypłaty, ale obowiązkowo ma to przejść przez stowarzyszenie. Co
    wystawiamy jako potwierdzenie wypłaty zawodnikowi i co wystawiamy sponsorowi
    jako potwierdzenie wpłaty tej "wypłaty" dla zawodnika ???

    mam nadzieję, że jest to choć trochę czytelne
    Agaa

  • 2. Data: 2003-06-11 06:35:31
    Temat: Re: stowarzyszenie
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    On Tue, 10 Jun 2003, Agaa wrote:

> [...]
    > wystawiamy jako potwierdzenie wypłaty zawodnikowi i co wystawiamy sponsorowi
    > jako potwierdzenie wpłaty tej "wypłaty" dla zawodnika ???

    Jezeli sponsor sie zgodzi, najprosciej dla stowarzyszenia jest wystawic
    list-podziekowanie za darowizne, a wplate od sponsora zapisac jako
    darowizne. Warunek - sponsor musi miec dosc dochodu do opodatkowania.

    Jezeli jednak sponsor zechce fakture, to chyba musisz uzgodnic z jego
    ksiegowoscia, co ma byc, zeby im i Wam pasowalo.
    Na przyklad - jesli mialaby byc faktura za reklame na zawodach, na plecach
    zawodnikow, to, czy macie w rejestrze stowarzyszenia prowadzenie
    dzialalnosci gospodarczej? Jesli nie, to czy Wam to sie by
    oplacalo? Dlatego scisla wspolpraca miedzy ksiegowosciami jest konieczna.

    Pozdrowienia
    Basia