  • 1. Data: 2007-07-15 12:55:58
    Temat: ZUS - opóźnione płatności a koszty leczenia
    Od: "g...@g...pl" <g...@g...pl>

    Cześć, od ok pol roku ZUS opłacam z dwumiesięcznym pośliziem. Tzn że w tym
    miesiącu zapłaciłem dopiero za maj. Płace z opóźnieniem, ale na
    systematycznie. Jakoś nie mam kasy aby nadrobić te zaległości.

    Teraz planuję zabieg, który jest pokrywany z NFZ, ALE czy ja mam prawo (w
    zwiazku z opóźnieniem płatności) do korzystania z tego zabiegu?

    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2007-07-17 11:27:02
    Temat: Re: ZUS - opóźnione płatności a koszty leczenia
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 15-07-2007 o 14:55:58 g...@g...pl <g...@g...pl>
    napisał(a):

    > Cze?ae, od ok pol roku ZUS op?acam z dwumiesi?cznym po?liziem. Tzn ?e w
    > tym
    > miesi?cu zap?aci?em dopiero za maj. P?ace z opó 1/4 nieniem, ale na
    > systematycznie. Jako? nie mam kasy aby nadrobiae te zaleg?o?ci.
    >
    > Teraz planuj? zabieg, który jest pokrywany z NFZ, ALE czy ja mam prawo (w
    > zwiazku z opó 1/4 nieniem p?atno?ci) do korzystania z tego zabiegu?

    IMHO tak - jesteś objęty obowiązkowym ubezpieczneiem zdrowotnym,
    a to że nie płacisz nie ma z tym nic wspólnego - powstaja tylko zalełości