  • 1. Data: 2003-02-05 11:13:15
    Temat: ZUS płacić cały jak mam straty w działalności?
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Do tej pory, pomimo tego że miałem straty w działalności, płaciłem pełną
    składkę ZUS (oprócz chorobowego), ostanio dowiedziałem się że ponoć nie
    musiałem płacić wszystkiego, np nie trzeba (chyba) płaćić ub. zdrowotnego.
    Jak to jest, ile tego ZUSu mam w końcu płacić i jeśli okaże się że
    płaciłem za dużo to czy jest szansa na odzyskanie nadpłaty?

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-02-05 13:23:54
    Temat: Re: ZUS płacić cały jak mam straty w działalności?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Mariusz wrote:

> [...]
    > składkę ZUS (oprócz chorobowego), ostanio dowiedziałem się że ponoć
    > nie musiałem płacić wszystkiego, np nie trzeba (chyba) płaćić ub.

    I dobrze robiłeś.
    Źle się dpowiedziałeś.

    > Jak to jest, ile tego ZUSu mam w końcu płacić i jeśli okaże się że
    > płaciłem za dużo to czy jest szansa na odzyskanie nadpłaty?

    Masz płącić nadal pełną składkę.
    Nie ma nadpłaty