eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › ZUS płatnik - problem z rejestracją potwierdzenia wysyłki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-03-14 22:47:36
    Temat: ZUS płatnik - problem z rejestracją potwierdzenia wysyłki
    Od: "Ryszard G" <r...@S...op.pl>

    Witam

    Do tej pory wysyłałem dokumenty do ZUS bezpośrednio z programu płatnika i
    bezpośrednio w programie rejestrowałem potwierdzenia - PP miał bezpośredni
    dostęp do Internetu i było OK.
    Teraz komputer, na którym jest zainstalowany płatnik nie ma dostępu do
    sieci.

    Utworzony plik "*.szyfr" kazałem zapisać programowi w domyślnej lokalizacji,
    przekopiowałem na dyskietkę i wysłałem z innego komputera do ZUS. Odebrałem
    potwierdzenie i zapisałem na dyskietce. Podczas rejestracji potwierdzenia w
    płatniku otrzymuję komunikat: "Różne skróty wiadomości w bazie danych i w
    potwierdzeniu" i potwierdzenia nie daje się zarejestrować.

    Może ktoś spotkał się z tym problemem i zna jego rozwiązanie ?

    Ryszard.



  • 2. Data: 2004-03-15 07:48:53
    Temat: Re: ZUS płatnik - problem z rejestracją potwierdzenia wysyłki
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-03-14 23:47, Użytkownik Ryszard G napisał:
    > Witam
    >
    > Do tej pory wysyłałem dokumenty do ZUS bezpośrednio z programu płatnika i
    > bezpośrednio w programie rejestrowałem potwierdzenia - PP miał bezpośredni
    > dostęp do Internetu i było OK.
    > Teraz komputer, na którym jest zainstalowany płatnik nie ma dostępu do
    > sieci.
    >
    > Utworzony plik "*.szyfr" kazałem zapisać programowi w domyślnej lokalizacji,
    > przekopiowałem na dyskietkę i wysłałem z innego komputera do ZUS. Odebrałem
    > potwierdzenie i zapisałem na dyskietce. Podczas rejestracji potwierdzenia w
    > płatniku otrzymuję komunikat: "Różne skróty wiadomości w bazie danych i w
    > potwierdzeniu" i potwierdzenia nie daje się zarejestrować.
    >
    > Może ktoś spotkał się z tym problemem i zna jego rozwiązanie ?

    Jaką masz wersję Płatnika ???
    jeśli 5 to 6 + poprawka
    jeśli masz 6 to sprawdz poprawność wpisanego identyfikatora

    [Zestawy Wysłane]-> [Wybierz odpowiedni zestaw] -> [Narzędzia]->
    [Wprowadź identyfikator potwierdzenia]


  • 3. Data: 2004-03-15 18:10:48
    Temat: Re: ZUS płatnik - problem z rejestracją potwierdzenia wysyłki
    Od: "Ryszard G." <rysgar@ SPAM wp.pl>


    Użytkownik "Bunio" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:c33n56$ef9$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2004-03-14 23:47, Użytkownik Ryszard G napisał:
    > > Witam
    > >
    > > Do tej pory wysyłałem dokumenty do ZUS bezpośrednio z programu płatnika
    i
    > > bezpośrednio w programie rejestrowałem potwierdzenia - PP miał
    bezpośredni
    > > dostęp do Internetu i było OK.
    > > Teraz komputer, na którym jest zainstalowany płatnik nie ma dostępu do
    > > sieci.
    > >
    > > Utworzony plik "*.szyfr" kazałem zapisać programowi w domyślnej
    lokalizacji,
    > > przekopiowałem na dyskietkę i wysłałem z innego komputera do ZUS.
    Odebrałem
    > > potwierdzenie i zapisałem na dyskietce. Podczas rejestracji
    potwierdzenia w
    > > płatniku otrzymuję komunikat: "Różne skróty wiadomości w bazie danych i
    w
    > > potwierdzeniu" i potwierdzenia nie daje się zarejestrować.
    > >
    > > Może ktoś spotkał się z tym problemem i zna jego rozwiązanie ?
    >
    > Jaką masz wersję Płatnika ???
    > jeśli 5 to 6 + poprawka
    > jeśli masz 6 to sprawdz poprawność wpisanego identyfikatora

    Dzięki za zainteresowanie :)

    Mam płatnika 6 z poprawką.
    Dokumenty elektronicznie przesyłam od początku istnienia przekazu w kilku
    firmach i przez www wysłałem ich kilkaset. Taki numer jak ten zdarzył się
    dopiero teraz.
    Jestem pewien na 100%, że wszystkie czynności wykonałem prawidłowo a
    identyfikator jest wprowadzony prawidłowo ( copy / notatnik / paste ).
    W notatniku plik potwierdzenia wygląda jak najbardziej prawidłowo - firma,
    data, czas, rozmiar KEDU są OK. "Status przetwarzania: Plik przyjęty do
    ZUS"
    Jedno co się niby nie zgadza, to owy "Skrót KEDU"

    Konferowałem z telefoniczną pomocą dla płatnika i po kilkudziesięciu
    minutach konkluzja była "pewnie mamy do czynienia z kolejnym błędem w
    programie" a ja chcę mieć porządek w programie i papierach.

    Zobaczę jeszcze ( ale to jak będę w tamtej firmie ) jak w bazie accesa
    wygląda ten skrót pliku i czy jest on niezgodny ze skrótem w potwierdzeniu
    tak jak twierdzi PP.

    Przeanalizowałem wiele możliwych miejsc, w których mogło dojść do błędu.
    Pozostało mi tylko podejrzenie, by sprawdzić czy przypadkiem "skrót kedu"
    nie zawiera jakiejś informacji o pierwotnej lokacji utworzonego pliku
    "*.szyfr" bo przecież przy wysyłaniu jest ona całkiem inna, ale marnie to
    widzę :(.

    Może ktoś z Was wysyła dokumenty przez www z innego komputera i postępuje
    tak jak ja i ma "pozytywne wyniki" ? Liczę na odzew :)

    pozdrawiam
    Ryszard

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1